ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

www.blackpoint.hu

Hatályos:

2020. július 1-től, visszavonásáig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.


Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) az Mühl Nándor egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató, Vállalkozás, Eladó) által üzemeltetett www.blackpoint.hu címen elérhető internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló jogszabály (A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete) értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt az alábbiakat feltétlenül olvassa el!

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül ezen felületen és alább olvasható.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar. 

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.  

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Vásárló a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1.    A SZOLGÁLTATÓ

Cégnév / Név:   blackpoint.hu webáruház / Mühl Nándor egyéni vállalkozó
Székhely:   6060 Tiszakécske, Dobó István utca 6.
Kereskedelmi nyilvántartási szám:   3542156
Adószám:   43903171-2-23
Számlavezető pénzintézet:   Takarékbank Zrt.
Bankszámlaszám:   65100390-10101982

Elérhetőségeink
E-mail cím:   blackpoint@blackpoint.hu
Mobil:   +36 30 954 1321
Postacím:   2750 Nagykőrös, Ceglédi út 7./b

Ügyfélszolgálat
Ha bármi kérdés merülne fel, vagy csak tanácsra lenne szükség, a fenti elérhetőségeken bármikor elérhetőek vagyunk.  Ügyfélszolgálati telefonszámunk, a +36 30 954 1321 természetesen normál díjjal hívható.

 

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Neve:   WEBKEY KFT.
Cím:   6727 Szeged, Gábor Áron utca 70./b
E-mail:   webkey@gmail.com


2.    A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

2.1.    Regisztráció

A Honlap tartalmának minden része elérhető bármely Vásárló számára, regisztráció nélkül, melynek értelmében a vásárlás nincs regisztrációhoz (majd belépéshez) kötve.

Ha a Vásárló regisztrálni kíván a Honlapon, akkor a Honlap jobb felső sarkában megtalálható „Regisztráció” gombra kattintást követően vagy a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével tud.  A regisztrációs felületen a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

A „Személyes adatok” menüpont alatt
-    Vezeték név
-    Keresztnév
-    Email cím
-    Jelszó

A „Cím adatok” menüpont alatt
-    Város
-    Irányítószám,
-    Cím.

Ha a Vásárló a megadott adatokkal kapcsolatban mindent rendben talált, akkor a „Regisztráció” gombra kattintva tudja regisztrációját véglegesíteni.

A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.


2.1.1.   Regisztráció törlése

Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az blackpoint@blackpoint.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

 

2.2.   Megrendelés

A Honlapon eladásra meghirdetett termékekre a Vásárló megrendelést adhat le a Honlapon keresztül az oldalra lépést követően.
 
Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A termékképek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek. 

Vásárló a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen (termékoldalon) ki tudja választani a színt, a megfelelő méretet és megadhatja a mennyiséget (amelyet a -/+ jelekkel tud csökkenteni vagy növelni). Ezt követően a „Kosárba tesz” feliratra kattintva helyezheti a virtuális kosarába a terméket. Ezen a felületen a Vásárló még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a X ikonra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtathat a lenyíló ablakban a rendelkezésre álló és választható mennyiségből.

Amennyiben a Vásárló nem kíván tovább válogatni a termékek között rákattint a "Megrendelés" feliratra. A következő felületen lehetősége van bejelentkezni vagy vendégként vásárolni:

A  megjelenő felületen a Vásárló választhat, hogy

•    regisztrált Vásárlója a Honlapnak, úgy regisztrációs adatait megadva a "Regisztrált vásárló vagyok" oszlopban a kitöltést követően a "belépés" gombbal haladhat tovább
•    vagy a „Még nem regisztráltam (vendég)” oszlopban, regisztráció nélkül is vásárolhat, azonban ez esetben a megjelenő adatlapot (vezetéknév, keresztnév, e-mail cím) értelemszerűen, valós adatainak megfelelően ki kell töltenie.

A Vásárló, ha belépett a Honlapra vagy vendégként történő vásárlás esetén személyes adatait megadta, akkor az "Szállítási mód" adatai következnek. A Vásárló több szállítási mód közül tud választani:

- személyesen veszi át a terméket

- GLS futárral kéri a szállítást (itt meg kell adni a pontos szállítási címet a mezők kitöltésével)

- GLS CsomagPont

MPL szolgáltatás igénybevételének feltételei:

Amennyiben MPL csomagszállítást venn igénybe , kérem jelezze a megadott elérhetőségeinken.
MPL díjak:

    Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
    Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
    Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
    Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
    MPL csomagszolgáltatás esetén egyszeri kezelési költséget számítunk fel, melynek díja 3000 Ft.


Ha minden szükséges adatot megadott, akkor a „Megrendelés” gombra kell kattintania, ahol a Vásárló elérkezik a fizetési, számlázási felületre. Itt ki tudja választani a fizetési módot (bankkártyás fizetés, utánvétes fizetés) ezt követően pedig meg tudja adni a számlázási adatokat, amennyiben ezek eltérnek a szállítási adatoktól. Itt tudja beírni a kuponkódot a "Promóciós kód" mezőbe, a "Ellenőrzés" gombra kattintva győződhet meg arról, hogy helyes e a kód. Valamint ezen a felületen van lehetőség megjegyzést fűznie a rendeléshez (szállítási-számlázási adatokat, illetve telefonszámot ide írva nem fogadunk el, ezt a rovatot a futárok nem látják). Ezt követően a Vásárló az "Adatok ellenőrzése" gombra kattintva léphet tovább.

Az ellenőrző oldalon minden adat módosítása lehetséges még a "Módosítom" "Kosaram módosítása" feliratra kattintva.

Ha minden adat helyes és a termékek is rendben vannak, akkor a Vásárlónak ezen a felületen található jelölőnégyzetek kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et -illetve a fizetési kötelezettségről szóló értesítőt. A rendelés feladása a Vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.


Az oldal alján található „Rendelés feladása” gombra kattintást követően a Vásárló véglegesítheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen, valamint egy a Vásárló e-mail címére küldött automatikus levélben értesíti a Vásárlót, mely e-mail tartalmazza a megrendelés pontos részleteit.
 
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy bizonyos termékekből nem áll rendelkezésünkre elegendő mennyiség vásárlóink kiszolgálásához (bár törekszünk a legpontosabb, legnaprakészebb készlettel dolgozni). Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy az Ön által megadott telefonszámon informálja Önt és tájékoztatja az alternatív megoldásokról.
 
2.3.    Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím). 

 

2.4.    Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján köteles 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.  

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között. 

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelésre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

 

 

3. VÉTELÁR

3.1.   A blackpoint.hu internetes áruház weboldal termékeinél feltüntetett árak bruttó ajánlati egységárként tartalmazzák az ÁFA-t és a weboldalon megjelölt pénznemben értendők. A termékeket a weboldalon megjelölt pénznemben számlázzuk ki. Az ebből fakadó, a hitel- vagy betéti kártyáját kiállító bank által alkalmazott bármely díjért, költségért nem vállalunk felelősséget, ennek a terhét Ön viseli. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik véglegessé, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző emailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. A termékek árai és egyéb költségek bármikor módosulhatnak, ám ezeket a módosításokat természetesen nem alkalmazzuk a már megrendelt termékekre.

3.2.   A blackpoint.hu internetes áruház oldala sok terméket tartalmaz, ezért minden igyekezetünk ellenére sem zárhatjuk ki, hogy egyes termékeket hibásan árazunk be. A kiszállítási folyamat során rendszerint ellenőrizzük az árakat, és ha a termék helyes ára kisebb, mint ami fel volt tüntetve a weboldalunkon, akkor a kisebbik összeget fizettetjük meg Önnel. Ha a termék helyes ára nagyobb, mint ami fel volt tüntetve, természetesen nem fizettetjük meg Önnel a nagyobb összeget, hanem saját belátásunk szerint vagy kapcsolatba lépünk Önnel, hogy szállítás előtt döntse el, hogy kéri-e így is a terméket vagy elutasítjuk rendelését, és megfelelő módon értesítjük Önt.

3.3.   Amennyiben a blackpoint.hu internetes áruház, mint szolgáltató, minden gondossága ellenére rendszerhiba miatt hibás, „0" Ft-os vagy "1" Ft-os ár, vagy egyértelműen láthatóan hibás ár kerül a weboldal felületére, akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

3.4.   Árkedvezmények

3.4.1.   Weboldalunkról történő termékvásárlás során előfordulhat, hogy árkedvezményt adunk a saját árkedvezményi szabályaink alapján. A kedvezményeknek több fajtája is lehetséges - pl. akció, törzsvásárlói kedvezmény, hűséges vásárlói árkedvezmény, amelyeket személyenként, véletlenszerűen, versenyen vagy vevői felmérésen való részvétel eredményeképpen kapott, illetve kuponkedvezmények, amelyek a „KOSÁR” megrendelésének elküldése során érvényesíthető). A kedvezmények nem összevonhatóak, viszont amennyiben példának okáért egy kuponkedvezmény felülírna egy már meglévő törzsvásárlói vagy más fennálló kedvezményt, az az Ön belátásán alapul, melyiket választja.

3.4.2.   A blackpoint.hu internetes áruház oldalain megjelenő, akciós termékek eredeti, vonallal áthúzott árai a korábbi eredeti árra vonatkoznak, ilyenkor minden esetben a felettük látható kiskereskedelmi ár az aktuális, amelyen a blackpoint.hu abban az időszakban értékesíti a terméket az eredeti, teljes ár helyett. Ezek az árak időszakosak is lehetnek, függhetnek bizonyos időtartamra vonatkozóan, ebből kifolyólag változhatnak az adott termékfajta elfogyása és az akció, illetve egyéb rájuk vonatkozó kedvezmények idejének lejárta esetén. 


3.4.3.   Amennyiben másként nem rendelkezünk, az árkedvezmények előre meghatározott mértékűek, amelyek a lista- és adott végtermékoldalakon kerülnek látható módon feltüntetésre, amennyiben azok érintettek árkedvezményben. Mindezek mellett ezek az árengedményes termékek a „KOSÁR” tételeinek árjelzéseinél is láthatóak abban az esetben, ha azok kedvezményes áron kerültek értékesítésre.

3.4.4.   Amikor olyan terméket küld vissza, amelyik esetében Ön bármely okból kifolyólag (önkéntes termékvisszaküldés, törvényes elállási jog, szavatosság) pénzvisszatérítésre jogosult, a pénzvisszatérítés alapjául szolgáló árból levonjuk az arra a termékre alkalmazott árkedvezményt, és csak a ténylegesen kifizetett összeget térítjük vissza.

3.4.5.   Árkedvezmény nem adható ki készpénzben vagy pénzvisszatérítésként.

 

 

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1   A vásárló a termék megrendelésekor köteles tájékoztatni a webáruházat arról, hogy milyen formában kívánja kiegyenlíteni a rendelés végösszegét. A megrendelést követően annak teljes összegét előre ki kell fizetnie, amelyre lehetősége van hitelkártyával, illetve banki átutalással/befizetéssel. Ezen kívül megrendelését átveheti utánvéttel is, viszont ennek plusz költsége van, amely a vásárlót terheli.

 

4.2.   Adott fizetési mód választása kihathat a kifizetés teljesítésének idejére, és/vagy ez függhet egy harmadik félnek számító fizetési szolgáltatótól (lásd 3.2). Amennyiben kifizetés után valamilyen okból kifolyólag nem tudunk szállítani egy megrendelt terméket, akkor természetesen a termékért a már kifizetett összeget hiánytalanul visszatérítjük, a leírt visszatérítési előírások szerint járva el.

 

4.3.   Amennyiben harmadik félnek számító fizetési szolgáltatót bevonó fizetési módot választ, Önnek az általa támasztott kötelezettségeket be kell tartania, és az esetlegesen a szolgáltatással járó díjat meg kell fizetnie. Kérjük, hogy az erre vonatkozó feltételekről és kikötésekről az adott szolgáltatónál tájékozódjon. Az ebből kifolyólag felmerülő kellemetlenségekért nem vállalunk felelősséget.

 

4.4.   Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a jelenleg elérhető fizetési módokat és/vagy ezek feltételeit bármikor módosítsuk az újonnan rendelkezésre álló fizetési módok a blackpoint.hu oldalunkon történő megjelenítésével, anélkül, hogy erről bármiféle értesítést küldenénk Önnek.

 

 

5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

5.1.   A blackpoint.hu webáruházban leadott rendelések kiszállítása GLS futárszolgálattal, GLS csomagponton vagy MPL postai szolgáltatásokkal történik.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítás cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé).


5.2.   A kiszállítás a feladási napokat követkő munkanapon történik, 8:00-17:00 között.
Amennyiben Ön ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
Amennyiben a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. 
A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha 3. kiszállítás is sikertelen – Önnek felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben Ön újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel webáruházunk, ennek összege 990 Ft.


5.3.   A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a blackpoint.hu webáruháznak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. 
Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét webáruházunk díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a webáruház felelősséget nem vállal!

5.4.   A blackpoint.hu webáruházban feltüntetett termékek vételára nem tartalmazza a szállítási költséget, ezért azt a termékek vételárához hozzá kell adni. Magyarország egész területén egységes szállítási díj kerül felszámolásra, amelynek összege bruttó 60.000 forint alatti rendelés esetén 990 forint. Amennyiben a vásárlás értéke bruttó 60.000 forint feletti összeg, úgy a blackpoint.hu webáruház szállítási költséget nem számol fel. A webáruház által alkalmazott szállítási díjak a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák. Termékcsere esetén a szállítási költséget a vevő fizeti, melynek összege szintén 990 forint.


5.4.1.   Bolti átvétel: Ön dönthet úgy is, hogy a vásárolt terméket üzletünkben veszi át.

BLACK POINT ÁTVEVŐPONT:
Megrendelését az átvételkor fizetheti készpénzzel, 
Az átvételi pontunk Hétfő-Péntek: 09:00-18:00 Szombat: 09:00-13:00 tart nyitva, kérjük, hogy így kalkuláljon!
Cím: 2750 Nagykőrös, Ceglédi út 7./b
Ebben az esetben természetesen nem számítunk fel szállítási költséget. Átvételi pontunkon fizethet készpénzzel és bankkártyával egyaránt.
Rendelését 14 napig tartjuk, majd az automatikusan törlődik rendszerünkből és visszakészletezésre kerül a termék! Kérjük, hogy várja meg, amíg „Átvehető” státuszt igazol vissza webáruházunk!

5.4.2.   Házhoz szállítás futárszolgálattal: a megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki.

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT:
60.000 forintos vásárlás felett e szállítási mód díja ingyenes.
60.000 forintos vásárlás alatt e szállítási mód díja bruttó 990HUF.

5.4.3.   GLS CsomagPont: személyes átvétel csomagpontokon.

GLS CSOMAGPONT:
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. Ön kényelmesen és saját időbeosztása szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld Önnek az áru kiszállításáról.  Öt munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/home
60.000 forintos vásárlás felett e szállítási mód díja ingyenes.
60.000 forintos vásárlás alatt e szállítási mód díja bruttó 990 Ft.

 

6. SZAVATOSSÁG

6.1.   Hibás teljesítés esetén kellékszavatosság jogával élhet a blackpoint.hu internetes áruházzal, mint vállalkozással szemben és kellékszavatossági igényét érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ezek a kellékszavatossági igények az Ön választása alapján a következők lehetnek: 

- kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a blackpoint.hu internetes áruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 

- ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

6.2.   A kellékszavatosság határidejét illetően Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt árucikkek esetén ez a határidő egy év. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.

 

6.3.   Ingóságok hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.4.   A kellékszavatosság határidejét illetően termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

6.5.   Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

6.6.   A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6.7.   Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

7. JÓTÁLLÁS

 

7.1.   Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.
Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

7.2.   Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

7.3.   A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher. 
A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően (1 év után) azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

7.4.   Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

7.5.   Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági és jótállási jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor Ön, a vásárló, a terméket átveszi.

 

8. ELÁLLÁSI JOG

8.1.   A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 naptári napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja, melyet postai vagy elektronikus úton (e-mail formájában) küldhet meg részünkre a szerződéskötéstől számított 14 napon belül.

8.2.   Nyilatkozat-minta elálláshoz:

Címzett:  blackpoint.hu webáruház / Mühl Nándor egyéni vállalkozó
(Cím: 2750 Nagykőrös, Ceglédi út 7./b , e-mail: blackpoint@blackpoint.hu)

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………

A fogyasztó neve: …………………………………………………………………………………

A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén): .................................................................

Kelt

8.3.   A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

8.4.   Elállás, illetve termékcsere esetén a terméket, annak tartozékaival és a számlával együtt sértetlen állapotban saját költségén küldje vissza a Szolgáltató telephelyére (blackpoint.hu webáruház / Mühl Nándor egyéni vállalkozó 2750 Nagykőrös, Ceglédi út 7./b.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött termék vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék vételárát (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméket, annak tartozékaival és a számlával együtt sértetlen állapotban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Továbbá a Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

8.5.   A visszatérítést banki utalással rendezzük. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

8.6. A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv, gravírozás);
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
8.7. Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

9. TERMÉKCSERE

9.1. Visszaküldött áruként kezeljük az adott termékcseréből fakadó árucserét, ami jelentkezhet pl. méret vagy más termék választása miatt is. Ilyen esetekben az Ön által az adott termék vagy termékeket lehetősége van kicserélni az Ön által megfelelőbb termékre. Ilyen esetekben a postaköltséget viszont Önnek kell vállalnia.

9.2. A visszaküldött terméket kérjük lehetőség szerint a kiszállításkor és a kézhezvételkor megkapott eredeti állapotában, annak sértetlen csomagolásában küldje vissza számunkra. Ez alatt nem a blackpoint.hu webáruház csomagolását értjük, hanem az adott termék vagy termékek gyári csomagolásait. Példának okáért egy ing esetében higiéniai okokból semmilyen viselésnek ne legyen rajta nyoma, mint pl. gyűrődések vagy testnedvek, illetve természetesen semmilyen mértékben rongálás ne legyen tapasztalható rajta.

10. KAPCSOLATFELVÉTEL, PANASZÜGYINTÉZÉS

10.1. A blackpoint.hu webáruház az Adatkezelési Szabályzatban részletezettek szerint felveheti Önnel a kapcsolatot levélben, e-mailben, telefonos üzenetben (SMS), illetve telefonon keresztül és természetesen a weboldalon megjelenített információk által. Önnek is lehetősége van kapcsolatot felvenni velünk, ügyfélszolgálatunkkal telefonon keresztül, illetve, a blackpoint@blackpoint.hu email címre küldött elektronikus levél formájában. Ügyintézés esetén a hatályos törvények előírásainak megfelelően. A blackpoint.hu ügyfélszolgálata az Önnek megküldött közléseket írásban teszi meg. Webáruházunk használata által Ön a szerződéshez, illetve vásárláshoz kapcsolódó kommunikáció elektronikus formában történő lebonyolítását elfogadja. A vonatkozó törvények által a blackpoint.hu webáruház is hozzájárul, hogy az így történő levélváltások érvényességét elektronikus aláírásként kezeli.

10.2. Ha az Ön részéről bármilyen kérdés merülne fel szabályzatunkkal illetve weboldalunkon megjelenített termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az blackpoint@blackpoint.hu email címen, illetve telefonos elérhetőségünkön a keresztül a +36 30 954 1321-es ügyfélszolgálati telefonszámon..
10.4. Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést. A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és írásban tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. A telefonhívásért az ügyfeleket emelt díj nem terheli. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a vevőnek legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal együtt írásban megküldjük. A panaszkezelés módjáról teljeskörűen, így arról, hogy a fogyasztó panaszának elutasítása esetén a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, illetve békéltető testülethez fordulhat. A fogyasztó számára aktuális járási hivatal elérhetőségét a fogyasztó a http://jarasinfo.gov.hu/ címen érheti el.
Amennyiben panaszait az ügyfélszolgálatunk keretében nem orvosoljuk, peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételére van lehetősége békéltető testület formájában. A vállalkozót együttműködési kötelezettség terheli a Békéltető Testületi eljárásban.

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:


Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

10.5. Az írásbeli panaszokat 5, de legfeljebb 30 naptári napon belül megvizsgáljuk és indoklással megválaszoljuk. A panaszokra vonatkozó levelezéseket 5 évig megőrizzük. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

Felügyeleti szervünk a következő:
Pest Megyei Kormányhivatal Nagykőrösi Járási Hivatal
2750 Nagykőrös, Szabadság tér 4.
Telefon: (53) 550-369
Telefax: (53) 550-393
Email: jaras.nagykoros@pest.gov.hu

10.6. ODR/Online békéltetés
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.
A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.
Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.
A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.
Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr
Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

 

11. TARTALOM

11.1. A blackpoint.hu webáruház oldala előfordulhat, hogy esetenként nem lesz elérhető, és hibák is jelentkezhetnek benne, amit igyekszünk lehetőségeinkhez mérten időben javítani a zavartalan felhasználás érdekében olyan mértékben, ahogyan azt a törvények megengedik mindenféle szavatosság, feltételek vagy garanciák nélkül.

11.2. Amennyiben a vonatkozó törvények előírják csak akkor kötelességünk weboldalunkon található adott információk, illetve tartalmak frissítése. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a blackpoint.hu webáruház weboldalán található információkat, anyagokat, termékeket és/vagy szolgáltatásokat ideiglenesen vagy véglegesen módosítsuk, szerkesszük, töröljük, felfüggesszük vagy megszüntessük.


12. KÜLSŐ HIVATKOZÁSOK

12.1. A blackpoint.hu webáruház weboldalára mutató hiperlinket hozhat létre más személy egy weboldalról vagy dokumentumból előzetes hozzájárulásunk nélkül, amennyiben az ebben a részben leírt feltételeket teljesíti.

12.2. Tilos, hogy a külső hivatkozás (hiperlink) weboldalunk adott részét és/vagy tartalmát más tartalmak között vagy közé rejtve jelenítsen meg. Tilos emellett, hogy a blackpoint.hu webáruház weboldalára mutató linket megjelenítő külső weboldal az ott található állásponttal illetve szemlélettel beleegyezésünk nélkül azonosítsa a blackpoint.hu webáruházzal magát, beleértve a weboldalunkon megjelenített tartalmat vagy az ott árusított termékeket. Tilos továbbá a blackpoint.hu webáruház oldalán található tartalmak olyan külső weboldalakon történő megjelenítése, amely kirekesztő, rágalmazó, pornográf illetve bűncselekménynek és más törvényszegésnek minősül, illetve amely a blackpoint.hu webáruház saját felfogása szerint hírnevét, illetve az általa árusított márkáknak és a vele kapcsolatba hozható vállalkozásoknak a hitelességét rombolná.

12.3. Felelőssége ebben kizárólag annak a természetes személynek van, aki a külső hivatkozást az adott weboldalon létrehozta, amelyről a hiperlink a blackpoint.hu internetes áruház weboldalára mutat.

12.4. Mindenkor fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bármikor, saját belátásunk szerint kérhessük, hogy töröljön bármely linket, amelyet Ön hozott létre, és amely a blackpoint.hu webáruház oldalára mutat más külső weboldalakról. Ekkor a blackpoint.hu webáruház törlési felszólítást küld el az érintett személy email címére, aminek következtében átvételtől számított 3 napos türelmi idővel törölni kell a külső hivatkozás linkjét, illetve tartózkodnia kell további linkek létrehozásától más weboldalakon, mely a blackpoint.hu internetes áruház weboldalára mutat.

13. MAGATARTÁSI KÓDEX

13.1. Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

14. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

15. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [2020.06.22.]

A weboldalon cookie-kat használunk, a jobb felhasználói élményért.